lauantai 15. joulukuuta 2012

Jennifer Lawrencen, Taylor Swiftin ja Toby Jonesin reaktiot Golden Globe-ehdokkuuksiin


Golden Globe Awardsien ehdokkaat julkaistiin eilen ja Nälkäpelin näyttelijöistä ehdolle pääsivät Jennifer Lawrence, Philip Seymour Hoffman, Toby Jones ja Woody Harrelson. Lisäksi Safe & Sound pääsi ehdolle parhaan alkuperäiskappaleen kategoriaan. E! Online kokosi ehdokkaiden reaktiot ja sai kommentit Jenniferiltä, Taylor Swiftiltä ja Toby Jonesilta!
Jennifer Lawrence ehdokkuudestaan parhaaksi naisnäyttelijäksi komediassa/musikaalissa (Silver Linings Playbook):
"Vau. Olen niin onnekas, koska Hollywood Foreign Press on on ollut niin kannustava kaiken suhteen, mitä olen tähän mennessä tehnyt, nyt kunnioittaen minua toisella Golden Globe-ehdokkuudella. Silver Linings Playbook on kaunis elokuva ja David O. Russell kirjoitti ja ohjasi uskomattoman käsikirjoituksen, jossa on hahmoja, jotka poikkeavat normaalista, heillä on äärimmäisiä ylä- ja alamäkiä ja ovat niin vivahteikkaita. Olen kiitollinen ollessani osa sitä ja mahdollisuudesta tehdä rooli. Ja nyt, olla samassa kategoriassa muiden lahjakkuuksien kanssa - Meryl Streep, Judi Dench, Maggie Smith ja Emily Blunt - jotka ovat myös esittäneet itsenäismielisiä ja sen ohjaamia naishahmoja... se on tosi siistiä."
Katso myös täällä, mitä Jennifer kertoi raktiostaan MTV:lle!
Taylor Swift The Civil Warsin kanssa tekemänsä Nälkäpeli-soundtrackin biisin Safe & Sound ehdokkuudesta parhaaksi alkuperäiskappaleeksi:
"Mikä mahtava ja odottamaton lahja! Olen ällikällä lyötä ihka ensimmäisestä Golden Globe-ehdokkuudestani ja on kunnia olla ehdolla T Bone Burnettin ja The Civil Warsin kanssa. Musiikin kirjoittaminen Nälkäpeliin oli unelmien täyttymys - olin tarinoiden ja hahmojen fani ja me kaikki halusimme, että musiikissa on autenttisuutta, joka sopi elokuvan tunnelmaan kirjassa ilmaistuihin tunteisiin. Tämä on valtaisa kunnia ja olen tosi innoissani ja niin otettu. KIITOS sydämeni pohjasta Hollywood Foreign Press Associationille!"
Toby Jones ehdokkuudestaan parhaaksi miesnäyttelijäksi televisioon tehdyssä minisarjassa/elokuvassa (The Girl):
"Alfred Hitchcock on sankarini ja oli pelottava mahdollisuus näytellä häntä elokuvassamme. Tämä on minulle kunnia, olen otettu ja ylpeä siitä, että HFPA on huomannut The Girlin. Jippiii!"
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti