lauantai 1. joulukuuta 2012

EW:n vuoden viihdyttäjät haastattelu Jennifer Lawrencen kanssa


Kuten eilen uutisoin, Jennifer Lawrence valittiin Entertainment Weeklyn äänestyksessä yhdeksi vuoden viihdyttäjistä, kahdessa kategoriassa! Tämän johdosta EW haastatteli Jenniferiä, joka kertoi vuotensa kohokohdista ja mistä hetkestä hänen vanhempansa olivat ylpeimpiä.
Sinulla on ollut epätavallisen menestyksekäs vuosi. Onko jotain hetkeä tai päätöstä, joka saa sinut erityisen ylpeäksi?
Henkilökohtaisesti kyllä. Ammatillisesti ei. En usko, että olen koskaan tehnyt sitä. Ei väliä, mitä kaikki muut sanovat, minä olen itseni pahin kriitikko.
No, jos puhuisinkin vanhemmillesi, minkä he saattaisivat sanoa olleen heidän ylpein hetkensä?
Toronton elokuvafestivaaleilla Silver Linings Playbookin ensi-illassa. En voinut istua heidän kanssaan, koska minun piti istua muiden näyttelijöiden kanssa. Menin [jälkeenpäin] ensiksi ulos ja sitten näin heidät ja isälläni oli kyyneliä silmissään. En ole ikinä nähnyt isääni kyynelsilmin, ikinä. Ensimmäinen ajatukseni oli, että joku satutti häntä tai jotain! "Mitä isälleni on tapahtunut?" Äitini itki myös, mutta hän itkee aina. He olivat tosi ylpeitä. Se oli todennäköisesti yksi hetki, jolloin annoin itselleni luvan tuntea itseni hyväksi ja ylpeäksi. "Okei, äiti ja isä ovat onnellisia. He ovat ylpeitä minusta. Tämä on mahtavaa."
Sanoit olevasi tyytyväinen joihinkin henkilökohtaisiin päätöksiisi. Välitätkö jakaa voitonriemuista hetkeä?
Aioin ostaa paikan ja sitten tajusin, etten vain ole tarpeeksi vanha omistamaan kiinteistöä. Kaikki muut olivat - Josh ja Liam [hänen Nälkäpeli-kanssatähtensä] ostivat talon, ja olin kuin Okei, minun täytyy ostaa talo, niin on tarkoitus tapahtua. Ja sitten lopulta olin, "Tiedättekö mitä? Minä vuokraan kunnes olen tarpeeksi vanha ostamaan talon." Se oli suuri paino pois harteiltani.
Ennen kuin Nälkäpeli julkaistiin, kerroit minulle tietäväsi, että elämäsi olisi ikuisesti muuttunut, ja että oli harvinaista tavata kuuluisaa ihmistä, joka ei ollut kyllästynyt. Tämän vuoden massiivisen huomion jälkeen, tuntuuko sinusta kyllästyneeltä?
Olen erilainen. Se on jännittävää noin viiden minuutin ajan - kuten ravintolan läpi käveleminen ja sen kuuleminen, kun ihmiset sanovat nimesi toisilleen. Vähän ajan päästä se alkaa tuntua karmivalta ja pelottavalta ja sinusta tuntuu kyyniseltä ja nyt teen tätä juttua, missä minulla on tunnelinäkö, jolla näen vain ihmiset, jotka tunnistan. En katso tuntemattomia, koska tiedän, että jos katson, alan ottaa katsekontaktia ihmisiin. Kuvittelin aina, että pysyisin tismalleen samanlaisena ja olisin aivan yhtä onnellinen. Enkä minä ole. En tarkoita ollenkaan, että olisin epäkiitollinen. Tai epäonnellinen. Tarkoitan vain, että ihmiset ovat erilaisia ja se karmii minua, joten haluan olla vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka kohtelevat minua edelleen samalla tavalla. En mene kotiin ja harjaa hampaitani ajatellen Harjaan hampaitani kuin kuuluisa ihminen! Et huomaa sitä olleenkan ennen kuin puhut tuntemattomalle ja tajuat, että he kohtelevat ja katsovat sinua erilailla.
Ja silti näytät välttäneen nuorten tähtien kohtaaman päivälehtien huonon huomion.
Olen vain tosi tylsä. [nauraa] He ovat yrittäneet. On ollut tarinoita, jotka eivät tosiaankaan ole tosia ja lainauksia, jotka on otettu täysin pois asiayhteydestään. Kuten että minä deittailen John Mayeria, kun olen tavannut hänet kerran. Mutta totuus on, että olen talossani viideltä istumassa sohvalla ja menossa nukkumaan yhdeksältä.
Kuulostaa siltä, että sinulla on aikaa populaarikulttuurille! Kuka ja mikä viihdytti sinua tänä vuonna?
Mitä en rakastaisi Game of Thronesissa? Olin Prahassa kuvauksissa, joten minulla ei ollut TV:tä ja hankin vain DVD-sarjoja. Minä vain katsoin Game of Thronesin yhtä mittaa. Olin koukussa tavalla, jolla en ole ollut sitten Harry Potter-päivieni. Katsotaanpa, lempielokuvani oli todennäköisesti Ted. Se on niin, niin hauska. Mitään lempisuoritusta? Joka kerta, kun näen John Hawkesin. Hän oli niin hyvä The Sessionsissa. Hän tekee sen minulle aina.
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti