keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Jennifer Lawrence Italian Voguessa


Jennifer Lawrence nähdään Italian Voguen joulukuun numerossa, jossa hänestä löytyy haastattelu ja upeita kuvia! Hän puhuu ensimmäisestä koe-esiintymisestään ja Miss Diorin kasvoksi valitsemisesta.
"En ole koskaan opiskellut näyttelemistä ja silti heti ensimmäisessä koe-esiintymisessä, johon menin ja luin kylmiltäni, yllätin jokaisen rehellisyydelläni ja avoimuudellani. He kertoivat minulle, että voisin näytellä mitä vain osaa, koska minulla ei ole mitään muureja, enkä aseta mitään esteitä itseni ja hahmon, jota minun täytyy näytellä, väliin."
"Minulle sanottiin, että olin liian nuori, liian nätti, liian elegantti, jopa liian hienostunut. He vain jatkoivat minun kehumistani", hän selittää nauraen, melkein huvittuneena siitä, mitä hänelle tapahtui.
"On kunnia edustaa brändiä, jolla on niin rikas merkitys. Ennen hyväksymistä halusin olla rehellinen ja paljastaa epäkohtani." Hän keskeyttää ja paljastaa sitten: "Pahin asia, joka minun piti myöntää oli, etten tiedä miten kävellä korkokengillä. Kun käytän niitä, kävelen kuin peikko."
Vogue.itistä löytyy lisää kuvia ja video kulissien takaa!

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti