sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Haastattelu: Jennifer Lawrencea ei haittaa, ettei saanut Bellan roolia Twilightista


The Guardian (UK) haastatteli Jennifer Lawrencea, kun tämä oli kuvauksissa Havaijilla.

Linja (puhelin) säröilee. Missä olet?

Olen kuvauksissa Havaijilla, mutta juuri nyt syön donitseja. Olen ollut hukkua niihin: ne ovat tämän työn etuja.

Kun otit Katniss Everdeenin roolin, pelkäsitkö sen olevan niin iso, että se haittaisi potentiaalista uraa? 

Totta kai. Pelkäsin, että se olisi valtava juttu, jonka takia kukaan ei näkisi minua enää kenään toisena. Mutta välitin todella paljon itse elokuvasta. Olen yhtä ylpeä Nälkäpelistä kuin kaikista muistakin tekemistäni rooleista!

Hait 17-vuotiaana Bella Swanin rooliin Twilightissa. Oletko iloinen, että et saanut sitä?

Oi kyllä, todellakin. Muistan kun ensimmäinen elokuva tuli ulos, ja näin Kristen Stewartin punaisella matolla joutuvan ihmisvyöryn alle minne hän ikinä menikin. Minulla ei ollut ollut aavistustakaan, että Twilightista tulisi niin suuri ilmiö. Minulle, ja aika varmasti Kristenillekin, se oli ollut vain yksi koekuvaus, joka muuttui aivan toisenlaiseksi.

Et vietä joulua Havaijilla?

Menen perheeni luokse jouluksi. Veljeni kertoi juuri sähköpostissaan, että aiomme ammuskella savi-kyhkyysiä!


Koko haastattelun löydät täältä!

2 kommenttia:

  1. paras nälkäpeli-fani!16. joulukuuta 2012 klo 18.07

    Enpähän ole muuten koskaan kuullut savi-kyyhkysien ammuskelusta... Varmaan aika hauskaa :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon kerran amerikassa saanu kokeilla ja hauska oli mutta mun osumis prosentti oli 1:D

    VastaaPoista