torstai 15. joulukuuta 2011

Video: Celebuzzin haastattelu Josh Hutchersonin kanssa

Celebuzzin Taryn Ryder haastatteli Josh Hutchersonia viime viikolla ja he keskustelivat tietysti Nälkäpelistä, sen tekemisestä, Peetasta yms. Nyt haastattelu on julkaistu videona aloittaen Celebuzzin 100 päivän lähtölaskennan! Haastattelun suomennoksen voi lukea videon alta.


Miten reagoit, kun kuulit saaneesi Peetan roolin?
"En voinut puhua. Olin niin innoissani. Kirjaimellisesti, "sait roolin"... *suu auki* En voinut sanoa mitään. En ole koskaan sanaton, mutta silloin olin."

Mikä oli hermoja raastavinta tämä osan ottamisessa?
"On jotenkin hermoja raastavaa tietää, että se on monille faneille niin lähellä sydäntä ja he haluavat nähdä sen oikein tehtynä. Ja minä todellakin haluan tehdä sen oikein. Mutta samaan aikaan ajattelen, että on jännittävämpää tietää, että niin moni ihminen ovat niin innoissaan roolisi esittämisen näkemisestä, elokuvan näkemisestä ja kaikesta. Joten olen hyvin innoissani siitä."

Kerro yksi samankaltaisuus sinun ja Peetan välillä.
"Osaan leipoa. Oikeasti osaan. Osaan tehdä keskivertoa omenapiirakkaa. Ranskalaista omenapiirakkaa, siihen taitoni riittävät. Osaan leipoa vähän. Olen tehnyt joitain leipiä, jotka eivät oikeasti olleet huonoja. Mutta olen enemmänkin grillimestari. Minä grillaamassa on aikalailla se juttu. Ollessani kotoisin Kentuckysta grillaus on enemmän minun tieni."

Mitä eroja sinun ja Peetan välillä on?
"Haluaisin sanoa, että olen vähän, vähän vahvempi kuin Peeta on ihmisenä. Ajattelen, että Peeta on vähän nuorempi, joten hänellä on vähän enemmän opittavaa elämästä. Ja eläessään vyöhykkeillä eikä vapaassa maassa, on mielestäni tavallaan paljon suojatumpi. Joten ajattelen, että olen nähnyt maailmaa vähän enemmän ja vähän paremmin elämän suuntiin perehtynyt kuin Peeta."

Oliko rooli mielestäsi enemmän fyysisesti vai tunteellisesti haastava?
"Fyysisesti jutut missä makasin joenuomalla, kun Katniss löytää minut ja olen sammalen peitossa ja kaiken sen peitossa. Se oli hankalaa, koska minun piti kirjaimellisesti maata melkein kaksi tuntia ja olla samalla liikkumatta kokovartalomeikissä, joka oli hyvin intensiivistä, mutta se näyttää uskomattomalta. Se oli fyysisesti hyvin raskasta.

Tunteellisesti kaikki jutut luolassa Katnissin ja minun välillä, se on kuin meidän hahmojemme suhdehetki juuri siinä. Ja kaikkien niiden kohtauksien kuvaaminen vain muutamassa päivässä oli kovaa, mutta mielestäni teimme hyvää työtä."

Kuka muista näyttelijöistä todella onnistui roolissaan?
"Ilmiselvästi Jennifer. Mielestäni Jenniferin esiintyminen Katnissina niin pilkulleen ja hän todella kiteyttää Katnissin vahvuuden sankarittarena täydellisen rehellisesti. Joten hän on mielestäni se, joka erottuu saman tien. Mutta Woody Haymitchina, ja Elizabeth, ja Caesar Flickerman, kaikki olivat niin pilkulleen sopivia hahmoikseen, että oli upeaa nähdä kaiken heräävän henkiin suoraan sivuilta."

Oliko sinun ja Jenniferin välillä kemiaa?
"Jenniferillä ja minulla se oli kuin välitöntä kemiaa. Me molemmat olemme tavallaan samasta osasta maata. Meillä oli tavallaan saman tyylinen kasvatus. Joten olemme tällä tavalla samanlaisia. Ja sitten olemme molemmat aitoja ihmisiä. Emme ole minkään perässä, haluamme vain pitää hauskaa ja hengailla, joten luulen, että löysimme yhteyden varmasti tämän takia."

Kuka voittaisi oikean elämän Nälkäpelin: sinä, Jennifer Lawrence vai Liam Hemsworth?
"Vaikea kysymys! Rehellisesti, kasvoin leikkien ulkona ja metsässä ja pidän todella retkeilystä ja selviytymistyylisistä jutuista. Katson paljon Man vs. Wild-ohjelmaa. Joten tunnen olevani hyvin valmistautunut tällä tavalla. Mutta se olisi lähellä. Saattaisin olla etulyöntiasemassa siinä taistossa, en ole varma."

Lähde 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti