torstai 1. joulukuuta 2011

Isabelle Fuhrmanin vastaukset fanien kysymyksiin


Isabelle Fuhrman (Clove) vastasi tiistaina Twitterissä seuraajiensa Nälkäpeli-aiheisiin kysymyksiin. Hän kertoi mm. reaktiostaan traileriin, lempikohtauksensa kirjassa, työskentelemisestä Jenniferin ja Joshin kanssa ja paljon muuta! 

Kysymys: Mikä on suosikkikohtauksessa Nälkäpelissä?
Isabelle: Olen aina rakastanut kirjan alussa olevaa taistelua runsaudensarvella.

Kuinka innoissasi olet siitä, että olet osa Nälkäpeliä?
En voi uskoa, että olen osa sitä!! Olen tosi innoissani! 

Kummasta pidit enemmän: Esterinä [Orpolapsi-elokuvassa] vai Clovena olemisesta? Olet näytellyt vähän pahoja ihmisiä.
Rakastan kumpaakin näistä hahmoista täysin eri syistä! Kuka on lempi-Clovesi? Tai Esterisi? Haha

Millaista Jennifer Lawrence kanssa työskentely oli?
MAHTAVAA! Hän on fantastinen näyttelijä ja täydellinen Katniss! Hän on myös superhauska!

Mikä oli kaikista hauskoin kokemus kuvauksien yhteydessä?
Stunttien opettelu! Ja niin upeiden näyttelijöiden tapaaminen ja hyvien ystävien saaminen. :D

Millaista oli työskennellä Alexander Ludwigin kanssa Nälkäpelissä?
Alexander Ludwigin kanssa työskenteleminen on parasta! Hän on niin mukava ja hauska! Hänestä todella tuli minun isoveljeni! <3

Onko mahdollista, että Clovesta tulisi juliste? Mielestäni näyttäisit upealta sellaisessa julisteessa!
En tiedä! Meidän täytyy vain katsoa ja odottaa. :D

Kuka on lempihahmosi Nälkäpelissä?
Clove! Hahaha

Oikeastiko? Siis jos et olisi näytellyt häntä, olisiko hän silti lempihahmosi?
Ei... haha! Katniss on suosikkini. Hän on vain niin monimutkainen!

Mitä ajattelit, kun näit trailerin ensimmäisen kerran?
Olen niin innoissani elokuvan näkemisestä! Kirjan suurena fanina, traileri oli juuri sitä, mitä halusinkin nähdä!

Millaista Joshin kanssa työskentely oli?
Mahtavaa! Hän on täydellinen Peeta! Hän on yhtä charmikas ja hauska kuin hahmonsa. :D

Jos oikeasti olisit tribuutti, kuinka kauan kestäisit areenalla?
En tiedä! Tosin luulen, etten kestäisi kovin pitkään. Riippuu mitä saisin runsaudensarvesta (ruokaa/selviytymisvarusteet jne.)

Mitkä ovat ajatuksesi sarjan lopusta, piditkö siitä? Vai petyitkö hieman?
[juonipaljastus Matkijanärhestä!!] Pidin lopusta todella. Epilogi oli suosikkilukuni Matkijanärhessä. Olin tosin hyvin järkyttynyt, kun Prim kuoli. :(

Jos voisit tavata jonkun Nälkäpelin hahmon, kuka se olisi?
RUE!

Kumpaa suosit, Peetaa vai Catoa?
CATOA! Hahaha

Luitko Nälkäpelin ennen vai jälkeen sen, kun sinut valittiin rooliin? Haitko Cloven rooliin?
Olin lukenut kirjat paljon aikaisemmin! Olen todennäköisesti yksi hulluimmista Nälkäpeli-faneista!

Team Peeta vai Team Gale?
Rakastin Team Galea ensimmäisessä kirjassa ja toisen kirjan puoliväliin, mutta Matkijanärhen jälkeen tiesin, että kuuluin Team Peetaan.

Itkitkö, kun Rue kuoli? Olin poissa tolaltani, kun kuka tahansa kuoli, haha. Jopa Clove!
Itkin niin paljon, kun Rue kuoli. Siskoni ajatteli, että minulla on jokin hullusti! Haha

Saitko tavata Willow Shieldsin?
Joo! Rakastan pikkusiskoani Willow Shieldsiä! <3 xxx
Lähde


    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti