perjantai 21. marraskuuta 2014

Willow Shields Cosmopolitanin haastattelussa

Willow Shields keskusteli Cosmopolitanin kanssa roolihahmostaan Primistä, Lordesta sekä suhteestaan Jennifer Lawrenceen. Alla osa haastattelusta vapaasti suomennettuna, loput voit käydä lukemassa Cosmopolitanin sivuilta!

Tämä elokuva on ollut tähän astisista elokuvista parasta materiaalia sinulta. Tuntuiko sinusta siltä?
- Kyllä, ehdottomasti! Ylivoimaisesti.


Onko Jennifer kuin sisko sinulle?
- Kyllä, todellakin! Kun olen tullut vanhemmaksi, hän on tullut minulle enemmän todelliseksi ystäväksi; mahtava ystävä ja mentori. Kasvaminen hänen vierellään on ollut todella hauskaa.


Kumman puolella seisot team Peeta ja team Gale -keskustelussa?
- Olen team Katnississa! Oletko tosissasi? Tyttö energiaa! Joo, muistan kun päädyin tähän ollessani 10. Kun olin 10, luin kirjoja - enkä välttämättä ajatellut hänen (Katnissin) epävarmaa suhdetta Peetan ja Galen välillä, mutta ajattelin hänen varmaa rakkauttaan Primiä, hänen perhettään ja taistelua kohtaan, ja rakastan kuinka tarina kertoo minulle tytöstä joka tarjoutuu ottamaan vastuuta ja pelastaa monta ihmistä. Hän on taistelija. Joten, tämän vuoksi, olen ehdottomasti team Katniss.


Elokuvan soundtrack on hämmästyttävä.
- Voi jukra, olen niin innoissani!


Oletko koukussa siihen?
- Olen hulluna Lordeen! Olen vain niin koukussa Lordeen. Ja olen ollut hulluna häneen jo kauan aikaa, joten minulle tämä on äärimmäisen jännittävää. Tarkoitan, fakta siitä että hän on koonnut tämän soundtrackin on uskomatonta. Olin innoissani kun sain selville että hän oli tekemässä biisiä, ja olin kuin "Voi luoja, tämä on mahtavaa!" ja sitten ajattelin "Voi hitto, sinä olet kokoamassa soundtrackia! Tämä on hullua!" Joten, kyllä, olen todella innoissani siitä. Rakastan hänen musiikkiaan.

Saitko tavata hänet?
- En ole tavannut häntä, toivon todella että tulen tekemään niin. Sen pitäisi tapahtua. Minä todella fanityttöilisin, luulisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti