tiistai 6. toukokuuta 2014

Michelle Forbes valittu näyttelemään Jacksonia Matkijanärhi osa 2:ssa

Tämäpä tuli yllättäen! Castingien kuviteltiin olevan jo kauan sitten ohi, mutta tänään Lionsgate ilmoitti, että Matkijanärhi osa 2:ssa Jacksonin roolissa nähdään Michelle Forbes. Hänet tunnetaan mm. rooleistaan True Blood- ja Orphan Black-tv-sarjoissa. Jackson taas on sotilas vyöhykkeeltä 13 ja osa tähtiryhmä 451:tä. Hän on komentojärjestyksessä Boggsin alapuolella.


Mitä mieltä olette tästä yllätyksestä? Oletteko tyytyväisiä valintaan?

8 kommenttia:

  1. Öö vähän noloa myöntää, mutta mä oon kuvitellut jo pari vuotta että Jackson on mies... Eipä näköjään sitten olekaan.

    VastaaPoista
  2. Mäkin aattelin koko ajan että hän on mies xd

    VastaaPoista
  3. Aattelin jo et oon ainoo joka luuli Jacksonia mieheks :D

    VastaaPoista
  4. Ette ole ainoita, täällä myös eräs joka luuli Jacksonin olevan mies :)

    VastaaPoista
  5. Haha, enkuksi lukemisessa on se hyvä puoli, ettei voi koskaan erehtyä hahmojen sukupuolesta. :D

    VastaaPoista
  6. Minäkin luulin sen olevan mies xD

    VastaaPoista
  7. Jotenki se nimi vaan ei voi kuulua naiselle. Ja sen olemus.

    VastaaPoista
  8. Hahah, hauska juttu :D itsekin olen nälkäpelissä erehtynyt Senecan ja Coinin sukupuolesta, mutta Jacksonin olen kyllä aina nähnyt naisena, joten on aika jännää ajatella että jotkut on kuvitellut Jacksonin mieheksi :DD

    VastaaPoista