tiistai 25. maaliskuuta 2014

Videot: Sam Claflin vastasi fanien kysymyksiin Vihan liekkien yksityisnäytöksessä Lontoossa

Soho Housessa Lontoossa järjestettiin Vihan liekkien yksityisnäytös DVD:n ja Blu-rayn ilmestymisen kunniaksi ja Sam Claflin oli paikalla vastaamassa fanien Twitterissä esittämiin kysymyksiin. Videoiden alta löytyy suomennettuna osia haastattelusta, mutta tämä on ehdottomasti sellainen haastattelu, joka kannattaa itse katsoa ja kuunnella, että hauskuus välittyy!




Seuraavat pätkä haastattelusta ovat peräisin Digital Spylta, joka järjesti näytöksen:
Sam ei alunperin tajunnut Nälkäpelin olevan trilogia, mutta hänestä tuli nopeasti fani...
"Kirjoitin nettiin 'Finnick Odair' ja nämä fanien piirtämät kuvat [ilmaantuivat] ja minä ajattelin, 'Miksi koe-esiinnyn tämän tyypin rooliin?' Hän on pitkä, blondi, komea, hänellä on sixpack ja vihreät silmät ja hän on myös ruskettunut ja minä en ollut näistä mitään. Luin kirjat viidessä päivässä ja nautin koe-esiintymisen joka hetkestä."
Finnickin näyttelemiseen valmistautuminen oli hyvin testaava kokemus...
"Solariumia oli paljon, olin paljon kampaajalla ja vietin paljon aikaa - mielestäni oikeastaan liian paljon aikaa - kuntosalilla ja syömällä tiettyjä ruokia. Tarkoitan, että se oli hyvin, hyvin yksinäistä ja masentavaa aikaa minulle, olen varma siitä. Toivon ihmisten arvostavan lopputulosta, mutta joo, se oli tosi, tosi rankkaa enkä halua koskaan tehdä sitä uudelleen."
Sam sai aikaan hiuksia nostattavan hetken, kun hän kaatui runsaudensarvea ympäröivään veteen Lynn Cohen [Mags] selässään...
"Minusta tuntui niin pahalta, koska vesi jossa kuvasimme oli periaatteessa jäätävää. Se oli tosi, tosi vaikeaa ja häntä oltiin neuvottu menemättä veteen, koska hänen verenpaineensa nousisi niin korkealle enkä ollut koskaan aikaisemmin kantanut häntä. Meidän käskettiin juosta pois runsaudensarven puolia pitkin ja minä nostin hänet ylös: otto yksi - me juoksimme, juoksimme, juoksimme, polveni tai jalkani päätti vain livetä, polveni osui kiviin ja me vain aloimme suistua alas. Minä olin, 'Voi luoja, päästä irti, päästä irti, en halua olla vastuussa tappamisestasi.' Hän oli kunnossa, hänestä se oli oikeastaan tosi hauskaa, minä se siinä panikoin uskoen aiheuttaneeni vakavia vahinkoja, mutta ei, se oli kaikki tosi hauskaa."
Kuvausten suurin vitsailija oli...
"Sanoisin, että todennäköisesti Josh, hänellä oli pullollinen, paras tapa kuvailla sitä on haisunäädän kakkaa, ei oikeasti sitä, mutta se lemusi ja hän kävi vaununi läpi ja päätti pistää "kakan" nenäliinaan ja pistää sen roskikseeni ja sillä hetkellä, kun kävelin vaunuuni olin, 'Voi hyvä luoja, joku on ollut tosi kiireinen vessassa!' En saanut selville mistä haju tuli. Lopulta minulle selvisi, että Josh oli mennyt ympäriinsä sen kanssa, sama haju keppien päässä ja vain hangannut sitä ihmisten selkiin. Se lähti käsistä, emme ole vieläkään puheväleissä! Ei, mutta kuten sanoin luulen meillä kaikilla olleen hetkemme."
Kaatuileeko Jennifer Lawrence yhtä paljon kuvauksissa kuin punaisella matolla?
"Minusta ja Jenniferistä pitäisi olla DVD:n lisämateriaaleissa kokonainen osio, joka on omistettu hänen ja minun kaatuilulleni. Minä saatoin seisoa paikoillani runsaudensarven päällä ja onnistua kaatumaan - minulla ei tähänkään päivään mennessä ole käsitystä miten - mutta yhtälailla juostessamme viidakon läpi hän onnistui kompuroimaan muutaman kerran ja lyömään päänsä."
"Hän löi itseään ja joitakuita muita päähän jousella, mutta myös atraimeni, sen kanssa kun yritti taktikoida sen kuolettavan viidakkomaaston läpi ja vanha leidi selässä, sain atraimeni usein jumiin isoihin puihin ja kaatelin sillä puita. Näin Jenin ja Joshin juoksevan edelläni ja ajattelin, 'Minun täytyy saada heidät kiinni, täytyy saada kiinni' ja selässäni Lynn huutaa, 'whahahahahahaha' - tiedäthän, se oli tosi rankkaa, mutta me kaksi, tai me kolme selvisimme joten kuten."
Hän ei saanut pitää areenapukuaan, mutta hän haikailee toisen rekvisiitan perään...
"Ei ja ei. Tarkoitan, että miten mukavilta ne saattavatkin näyttää, ne eivät sitä ole. Ja käyttämämme kengät päästivät paljon hiekkaa sisäänsä, joten tarkoitan, että kuka tahansa joka on ollut rannalla, on saanut hiekkaa kenkäänsä - se on suunnilleen kamalin tunne maailmassa.
"Mutta luulen, että me kaikki kuitenkin rakastimme niitä asuja, koska ne olivat niin venyviä ja ne antoivat myöten enkä repinyt niitä, mikä on jotakin hyvin harvinaista minulle. Kuvausten loppuun mennessä olimme kaikki saaneet tarpeeksemme, mutta en saanut pitää sitä ja en todellakaan ole sellainen ihminen, joka käyttäisi jotain sellaista kuntosalilla, luulen että saisin jotain tosi outoja katseita!"
"Atrain? Rukoilen ja toivon saavani pitää niistä yhden. Joo, minä jahtaan sellaista."
Tämän kaiken lisäksi Sam puhuu vielä mm. näyttelijöistä, joiden kanssa haluaisi päästä näyttelemään ja saaneensa näytellä jo tähän mennessä monien mahtavien näyttelijöiden kanssa (mm. Jennifer, Woody Harrelson ja Philip Seymour Hoffman Nälkäpeleistä) sekä uudestaa elokuvastaan The Quiet Ones.

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti