tiistai 2. heinäkuuta 2013

Nälkäpeli oli Mackenzie Lintzin elämän parasta aikaa

Nälkäpelissä Vyöhykkeen 8 tribuuttia näytellyt Mackenzie Lintz tähdittää tällä hetkellä tv-sarjaa Under the Dome. Hänen The Daily Quirkille antamansa haastattelu keskittyy lähinnä siihen, mutta hän vastaa myös kahteen Nälkäpeliä koskevaan kysymykseen.
Teit ensimmäisen elokuvaroolisi Vyökkeen 8 tribuuttina Nälkäpelissä. Olitko kirjojen fani ennen kuin koe-esiinnyit elokuvaa varten?
Ehdottomasti. Se on itse asiassa hauska juttu. Luin kaikki kolme kirjaa ennen kuin edes tiesin elokuvasta. Ja olin todellakin sellainen ihminen, joka selvittäisi elokuvan pääroolittajan ja ohjaajan ja kaiken muun. Ja sitten jankutin äidilleni ikuisuuden, sanoen "Minun täytyy päästä koe-esiintymään Nälkäpeliin. Minun täytyy." Se oli suosikkikirjasarjani. Joten minä vain jatkoin hänelle jankuttamista saadakseni koe-esiintymisen ja kun sain sellaisen, olin aivan haltioissani ja niin kiitollinen koe-esiintymiseen pääsemisestä. Sitten meille soitettiin noin neljä viikkoa myöhemmin ja kerrottiin, että sain yhden tribuutin roolin.
Voitko kertoa meille hieman siitä millaista oli olla osana niin suurta elokuvasarjaa?
Se oli ehdottomasti paljon hullumpaa kuin odotin sen olevan. Meidät kaikki kutsuttiin maailman ensi-iltaan Los Angelesiin toissa maaliskuussa. Ja ihmiset leiriytyivät sinne ja tunnistivat meidät kaduilla ja se oli niin erilaista, en ollut koskaan kokenut sellaista aikaisemmin. Mutta se oli ehdottomasti elämäni parhainta aikaa.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti