keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Willow Shields puhuu Primin kanssa kasvamisesta yms.

Teen Voguen uudessa haastattelussa Willow Shields puhuu mm. Primin kanssa kasvamisesta, Jennifer Lawrencen kanssa ystävystymisestä ja tulevista projekteistaan.
Miltä tuntuu kasvaa näyttelemäsi hahmon rinnalla?
Aluksi meillä ei ollut hajuakaan kuvaisimmeko enemmän kuin yhden elokuvan. Tiesimme, että kirjoja on kolme ja se oli jännittävää. Se on outoa, koska olen kasvanut paljon ensimmäisen Nälkäpeli-elokuvan kuvaamisen jälkeen. Hahmon kanssa kasvaminen on tosi mielenkiintoista, koska tuntuu kuin olisi tämä yhteys rooliin.
Miten tasapainottelet koulun, sosiaalisen elämäsi ja urasi välillä?
Se ei ole kamppailua, mutta joskus, kun on poissa kuukauden tai kaksi, alkaa ikävöidä ystäviä. Rakastan näyttelemistä niin paljon, että se täyttää aukon, joka tulee kun on surullinen siksi, ettei näe ystäviään.
 Keneen olet ystävystynyt Vihan liekkien kulisseissa?
Olen todella läheinen Jenin [Lawrence] kanssa; olemme kulisseissa kuin siskokset. Joka päivä hän halaa minua kolme kertaa ennen lähtöään ja tekee pieniä asioita, jotka ovat tosi suloisia.
Luimme, että olet kiinnitettynä kahteen uuteen elokuvaan, A Fall From Graceen ja Conversations with Andyyn. Oletko alkanut kuvata kumpaakaan elokuvaa?
En vielä. Tulemme näkemään mitä tapahtuu aikataulutuksen ja kaiken muun kanssa, mutta olen tosi innoissani molemmista. Nälkäpeli antoi minulle ehdottomasti lisää intseluottamusta jatkaa näyttelemistä.
Lähde

1 kommentti: