keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Jennifer Lawrence: "Ihailen kaikkia" Vihan liekeissä


The Telegraph (UK) haastatteli Jennifer Lawrencea tämän promotessa The Silver Linings Playbookia. Haastattelussa Jennifer puhuu myös Nälkäpeli-sarjaan paluusta ja supersuosioon suhtautumisesta.
"On upeaa palata [Vihan liekkeihin]", hän säteilee. "Tuntuu kuin olisin toisella luokalla lukiossa, koska normaalisti ensimmäinen päivä töissä on kuin ensimmäinen päivä koulussa, etkä tiedä saatko ystäviä. Tässä elokuvassa tiedän ihailevani kaikkia."
Mikä häntä kuitenkin huolettaa enemmän kuin hänen oma läsnäolonsa kaikkialla on Katnissin suosio. "Suurin huoleni tähän sarjaan osallistumisessa oli, etteivät ihmisit pystyisi "kadottamaan" itseään muissa elokuvissani - että he näkisivät vain Katnissin."
"Voit valmistautua siihen [kuuluisuuteen] tietyillä tavoilla", hän sanoo yhtäkkisestä nousustaan supertähteyteen. "Tiedän, että jos en halua tulla seuratuksi, minun on otettava toinen auto ja olen oppinut olemaan jättämättä kuvia internettiin."
"Mutta olen huolissani siitä, että olen elokuvan takia liikaa näkösällä. Minusta on julisteita kaikkialla ja kun näen muiden ihmisten julisteita kaikkialla, ajattelen niiden olevan ärsyttäviä, sillä ei ole väliä millaisia ovat henkilökohtaisesti tai ammattimaisesti. Joten minua huolestuttaa, että alan ärsyttää ihmisiä."
 Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti