keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Pätkä Josh Hutchersonin haastattelusta


Eilen chatissa mainitsemani tieto piti paikkansa ja saimme teaserin Josh Hutchersonin [Peeta] haastattelusta tänään! Videon voi katsoa yltä tai täältä ja suomennos löytyy alta.
MTV: Olet kokenut gaalat ja kunnianosoitukset aikaisemminkin, mutta miltä tuntuu olla nimettynä meidän New Classissa [MTV on listannut joukon nuoria näyttelijöitä ja Josh on nimetty "todennäköisimmäksi näyttelemään supersankaria"]?
Josh: Se on tosi mukavaa, erityisesti kun miettii millaisessa porukassa olen siinä, kaikki ikätovereitani joita ihailen hyvin paljon. Olen ollut näyttelijä jo pitkään, joten on hienoa vihdoin saada kunnianosoitusta ihmisiltä, jotka ovat mielestäni cooleja. 
 MTV: Näyttää siltä, että mennyt vuosi on ollut yhtä pyörremyrskyä. Kertaa meille kaikki projektit joita sinulla on tällä hetkellä.
Josh: Se on ollut hullua. Kuvasin Journey 2: Mysterious Islandia viime vuoden lopussa ja tämän vuoden alussa, sen jälkeen menin pieneen lyhytelokuvaan , jota kuvasin Kuubassa Benicio Del Toron (7 Dlas en La Habana) kanssa, mikä oli todella hauskaa, ja sitten tänä kesänä olin koko kesän kuvaamassa Nälkäpeliä, mikä oli mahtava kokemus. Todella jännittävää, enkä voi odottaa sen julkaisua.
MTV: Onko jotain jotakuta, jonka uraa haluaisit jäljitellä?
Josh: On muutama henkilö. Olen aina ollut suuri Jake Gyllenhaalin fani. Pidän siitä, kuinka hän tekee suurempia ja pienempiä elokuvia. Olen myös suuri Christian Balen fani; mielestäni hän on uskomaton ja voi näytellä mitä roolia vain. Ja fanitan myös kuollakseni Ryan Goslingia, joten he ovat sellaisia, kuin haluaisin olla.
MTV: Pyritkö tietoisesti olemaan mukana sekä pienemmissä, itsenäisissä elokuvissa, että suurien studioiden elokuvissa?
Josh: Joo. Kaikessa on kyse tasapainosta; mielestäni elämässä kaikessa on kyse tasapainosta. Sinun täytyy tehdä suurien studioiden elokuvia pitääksesi ihmisten kiinnostusta yllä omalta osaltasi ja minä olen ollut todella onnekas. En ole tehnyt mitään yhtään suuren studion elokuvaa, joka olisi syvältä. Ne ovat kaikki olleet hyvää materiaalia ja se on kaikista tärkein asia uralleni, valita oikeat jutut ja valita hahmot joista välitän ja tarinat, jotka haluan kertoa, eli tämä on se, kuinka olen edennyt urallani 9-vuotiaasta lähtien, enemmän tai vähemmän.
Seuraava osa ei ole vielä tällä teaserilla, mutta se löytyy MTV:n uutisesta:
MTV: Puhutaanpa hiukan Nälkäpelistä ja hullusta koe-esiintymisprosessista.
Josh: Koe-esiintymisprosessin vuoksi tulin ensimmäistä ja kertaa ja luin muutaman kohtauksen Gary Rossille [ohjaaja] ja Suzanne Collinsille [kirjailija] ja joillekin muille tuottajille. Sitten ehkä noin viikon, tai ehkä kahden viikon päästä tuli paikalle ja valkokangastestin (?) Jenniferin [Lawrence] kanssa, jossa itse asiassa luin kohtauksia hänen kanssaan, jotta he voisivat nähdä kuinka kemiamme toimi. Kumpikin niistä tuntui todella hyvälle, mutta näyttelijänä vain nostaa erilleen jokaisen asian mitä tekee, joten olin aivan hermona odottaessani tietoa saanko roolin. Ja sitten, kun vihdoin sain tietää saaneeni roolin leukani putosi lattiaan. Olin niin innoissani.
Lisää haastattelusta seuraa ilmeisesti ensi viikolla, joten sitä odotellessa!

Lähde 1, lähde 2, lähde 3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti