perjantai 16. syyskuuta 2011

Lenny Kravitzin haastattelu

US Weekly jutteli Lenny Kravitzin [Cinna] kanssa Nälkäpelistä kuvausten vielä ollessa käynnissä Pohjois-Carolinassa. Hän puhuu mm. rakkaudestaan näyttelemiseen ja Jennifer Lawrencesta.
US Weekly: Yksi kiinnostava asia on, että olet nyt myös näyttelijä. Teit suuren käännöksen Preciousissa. Aiotko näytellä lisää?
Lenny Kravitz: Minun täytyy sanoa, että pidän siitä todella. Olin näyttelijä lapsena ja luovuin siitä musiikin takia, koska musiikki oli minulle se juttu ja nyt se vain tuntuu oikealta. Olen juuri nyt Pohjois-Carolinassa Nälkäpelin kuvauksissa. Rakastan sitä. Syy siihen on, että rakastan olla ohjattuna. Musiikkini kanssa se on aivan hillitöntä - kirjoitan sitä, soitan kaikkia instrumentteja, sovitan sen, teen kaiken ja niin se on kaikki minua, mikä sopii hyvin, se on mitä se on. Rakastan toisessa päässä olemista. Ilmestyn paikalle ja olen siellä auttamassa jotakuta  tuomaan esiin omat visionsa ja minä todella pidän siitä.
US: Millaista Jennifer Lawrencen kanssa työskentely on ollut?
LK: Jestas, kuvasin kohtauksen eilen hänen kanssaan ja siinä olimme vain me kaksi, kun hahmomme tapaavat ja hän on uskomaton. Vihaan vertauksia, mutta hän on nuori Meryl Streep. Tämä tyttö on tosissaan ja vain hänen kanssaan näytteleminen, se vain toi sen tasolle, jolla hän veti minut niin syvälle ja kohtauksesta vain tuli niin aito ja sen lopussa me vain ponnahdimme ulos siitä. Se oli joku paikka, jonne menimme ja se oli todella kaunis. Itse asiassa opin häneltä eilen paljon ja hän on fantastinen. 
US: Tunsit hänet Zoen [Kravitzin tytär] kautta ennen kuvauksia, eikö niin?
LK: Kyllä, ja se tekee siitä jopa vielä oudompaa. Hän on perheystävä ja yhtäkkiä täytyy olla vakava, koska kun olemme kaikki yhdessä olemme kaikki melko pöhköjä. Tyttäreni, hänen ystävänsä... olemme melko sekava joukko, mutta se oli hienoa.
US: Millaista on ollut kuvata kohtauksiasi Capitolin maailmassa?
LK: Jätän sen yllätykseksi, olen varma, että ohjaaja haluaisi itse puhua siitä. Hän on mahtava ohjaaja, hän todella osaa saada asioita irti näyttelijöistä, hän on näyttelijä itsekin, joten sen perusteella on hän on treenannut parhaalla tavalla. Hän on ohjaaja, joka tietää lisäksi kuinka tehdä kaikkien muiden työt, joten hän tietää mistä puhuu ja minä pidän siitä, koska samaistun siihen. Kun tullaan musiikkiin, voin mennä lavalle ja soittaa kaikkien osat heidän puolestaan, koska soitan sen kuitenkin studiossa. Voin vain samaistua siihen, millaista on saada ote kaikkeen mitä tapahtuu.
US: Mitä ajattelet, onko elokuva pysynyt uskollisena kirjoille?
LK: Olen nähnyt vain oman osani, mutta mielestäni se on hyvä.
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti