torstai 22. syyskuuta 2011

Amandla Stenberg Dream Magazinen haastattelussa

Äskettäin Dream Magazine haastatteli Amandla Stenbergiä [Rue] ja he puhuivat mm. hänen roolistaan Colombianassa, siinä myös näytelleestä Zoe Saldanasta, hänen unelmaroolistaan ja tietysti Nälkäpelistä. Osa haastattelusta käännettynä alla.
Dream: Mikä sai sinut haluamaan näyttelijäksi?
Amandla: Se on hauska juttu, koska kun äiti kertoi minulle tapaamastaan pienestä tytöstä, joka oli matkalla koe-esiintymiseen, minä sanoin hänelle: "Jonain päivänä sinä näät minut TV:ssä." Olin silloin vain 3-vuotias, mutta jotenkin vain tiesin, että tämä on mitä haluan tehdä. Rakastan näyttelemistä, koska saan näytellä erilaisia hahmoja täysin erilaisissa olosuhteissa verrattuna omaan elämääni ja saan tehdä asioita, joita en ikinä muuten tekisi.
Dream: Mikä olisi unelmaroolisi?
Amandla: Nälkäpelin Ruen lisäksi, rakastaisin jonkin muotialalla olevan näyttelemistä. Yksi lempielokuvistani on Paholainen pukeutuu Pradaan muodin ja glamourin takia, ja sijainnin, Pariisi! Olen aina halunnut mennä sinne, aina siitä lähtien, kun luin ensimmäistä kertaa Madelinea kuusi vuotiaana.
Dream: Työskentelit äskettäin Nälkäpelin parissa, millaista on olla osa näin suuresti odotetun elokuvan näyttelijäkaartia?
Amandla: Se on epätodellista, koska olin kirjojen suuri fani jo ennen kuin edes koe-esiinnyin. Kun kuulin, että siitä tehtäisiin elokuva, muistan olleeni  innoissani ensi-illasta maaliskuussa, en ikinä ajatellut olevani osa näyttelijäkaartia! Ruen näytteleminen on kunnia, enkä voi odottaa elokuvan näkemistä.
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti