tiistai 20. tammikuuta 2015

Audio: Sam Claflin puhuu kanssanäyttelijöistään ja Matkijanärhi osa 2:sta


Sam Claflinin promotessa elokuvaansa Love, Rosie Josh Horowitz haastatteli häntä ja kaiken muun lisäksi he puhuivat Samin Nälkäpelin kanssanäyttelijöistä sekä Matkijanärhi osa 2:sta. Alta voit kuunnella koko Happy, Sad, Confusedin jakson ja alempaa löydät suomennettuna Nälkäpeliin liittyvät kohdat.


Sam puhuu Jennifer Lawrencesta ja Woody Harrelsonista suunnilleen kohdassa 25:00.
"Kumpiakin hetkiä on [todella kuuluisien ihmisten seurassa olemisesta sekoamista ja nauttimista]. Esimerkiksi, kun kävelin Jennifer Lawrencen asuntoon ensimmäistä kertaa Vihan liekkien [kuvausten] aikana ja näin Woodyn yllään naisten napapaita, jonka luulin olevan HÄNEN paitansa. Ajattelin, 'Tämä näyttää aikalailla siltä millaiseksi kuvittelin Woody Harrelsonin, hän tupsullisessa napapaidassa.' Ajattelin, 'Joo, tämä on mielestäni täysin normaalia.'"
Sam puhuu Liam Hemsworthista ja hieman lisää Woodysta suunnilleen kohdassa 32:10.
"Kirjaimellisesti RAKASTAN Woodya. Olen rakastunut siihen mieheen. Hän on mukavin, lempein humanitaarinen, jonka voit ikinä tavata. Hän on vain niin cool."
Tähän perään hän puhuu siitä, miten hänen elämänsä on muuttunut sen jälkeen, kun hänet valittiin Finnick Odairin rooliin. Sam on aivan liian vaatimaton!
"Luulen, että nyt, enemmän kuin koskaan, minut huomataan silloin tällöin. En tiedä onko kyse siitä, että minulla on naama, jota ihmiset haluavat lyödä vai se, että näytän jotenkin tutulta. [Nauraa.] Näytät vähän siltä tyypiltä. Mutta ei, et voi olla, olet liian ruma. Se on ehdottomasti kohottanut urani nousuun. Se on antanut minulle mahdollisuuden kävellä joihinkin isompiin huoneisiin ja tavata isompia ihmisiä. Mutta samaan aikaan minusta tuntuu ehdottomasti, että elän elämääni niin kuin olen aina tehnyt. En pidä mitään itseestäänselvyytenä, arvostan tilannettani suuresti. Joo. Minusta tuntuu edelleen tosi onnekkaalta. Ajattelen ehdottomasti, että on vain ajankysymys ennen kuin ihmiset tajuavat, etten osaa näytellä. [Nauraa.] Mutta sitä voi kestää vielä pitkään. Aion nauttia siitä niin kauan kuin voin!"
Jos et ole lukenut Matkijanärheä, suosittelen lopettamaan lukemisen tähän (ja haastattelun kuuntelun kohdassa 34:48 noin minuutiksi)! Seuraava sisältää juonipaljastuksia. Sam puhuu erässtä merkittävästä kohtauksesta, joka nähdään Matkijanärhi osa 2:ssa.
"Se oli kamalin kuvauspäiväni ikinä. Luulen, että minut kiinnitettiin happisäiliöhin, koska olin niin, uh, se oli niin... Se oli mahtavaa. En halua puhua siitää liikaa, mutta se oli minulle tosi rankka työpäivä. Brutaali. Vain minä olin paikalla, tiedäthän, koko päivän. En halua puhua siitä liikaa, koska, ilmiselvästi, se ei ole vielä ilmestynyt. Mutta tykkään ajatella, että tämä koko viimeinen osa, loppu, sarjan päätös ei tule aiheuttamaan pettymystä. Se on suurempi, joo, olen TOSI innoissani." 
Lähde 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti