keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Haastattelu: Jennifer Lawrence kertoo siitä, miten pitää jalat maassa

Jennifer Lawrence toimi kansikuvatyttönä viime sunnuntain Fabulous lehdessä (UK)! Tässä pari poimittua juttua, jotka löytyvät myös kokonaisesta haastattelusta lehden nettisivuilta:

Jalat maassa kuuluisuudesta huolimatta

"Tunnen oloni yksinkertaisesti koko ajan niin onnekkaaksi, että en ehdi olemaan tärkeilevä", Jen kertoo. "Minut kasvatettiin ymmärtämään rahan arvoa ja arvostamaan sitä, huolimatta määrästä."

"Siksi minisuklaapatukat ovat niin vaikeita, koska kyllä, minulla on varaa maksaa kuuden dollarin Snickersistä, mutta siinä on jotain väärää! Ajan yhä samalla autolla kuin ennenkin, enkä ole hankkinut vielä omaa taloa."

"Perheeni ei ikinä antaisi minun muuttua miksikään läpipäiseksi, joten olen onnekas että minulla on heidät."

Vanhoista ystävistään

"Tunnen oloni paljon mukavammaksi vanhojen ystävieni - siis niiden, jotka olen tuntenut jo pienen ikuisuuden - sekä tietysti perheeni kanssa," hän selittää.

"Se on tavallaan surullista, kun katson jotain ihmistä silmiin ja huomaan, että hän katsoo takaisin tietyllä tavalla. Sellaisella, että minä en olisi minä."

"En koskaan kävele ympäriinsä tuntien oloani kuuluisaksi. Kävelen tuntien olevani juuri se mitä olen ollut koko elämäni, eikä se ole ennen kuin luon katsekontaktin johon kuhun, kun vasta huomaan että olen erilainen. Se tuntuu oudolta."

1 kommentti:

  1. Jenillä on ollu toi sama mekko jossain toisessa kuvassa missä oli myös Josh Liam ja Gary...

    VastaaPoista