torstai 17. toukokuuta 2012

Trevor Donovan: "Finnick Odair on unelmaroolini"

90210-sarjassa näyttelevä Trevor Donovan on ollut Nälkäpeli-fani jo pitkään (hän on tehnyt Nälkäpelin inspiroiman kappaleen ja antanut Nälkäpeli-kirjoja faneilleen Twitterissä) ja nyt uudessa Advocaten haastattalussa hän kertoo Finnick Odairin olevan hänen unelmaroolinsa.
Perez Hilton on aloittanut epävirallisen kampanjan, että sinut valittaisiin Finnickin näyttelijäksi seuraavaan Nälkäpeliin. Ajatuksia?
Sellainen saa nöyräksi ja se olisi kunnia, mutta kaikista eniten olen innoissani, koska Mario [Lavandeira, aka Perez] on hyvä tyyppi. Kaikilla näyttelijöillä on unelmaroolinsa; Finnick Odairin näytteleminen on minun. Tiedän, että onni on minua vastaan. Minulla on vastassa suuria tähtiä, kuten Zac Efron ja Armie Hammer, mutta tiedätkö mitä, minä haluan sitä enemmän ja todella palavasti, se ei ole minulle vain yksi työ, se on paljon enemmän kuin sitä. En sano, että se on sitä heille. Olin fani ennen kuin kukaan tiesi, että Nälkäpeli-sarjasta tehtäisiin elokuvia. Luin kaikki kirjat heti, kun ne julkaistiin ja sitten halusin näytellä Finnickiä. Olen ehdottomasti altavastaaja tässä kilpailussa, mutta olen sitoutunut ja aion antaa sille kaikkeni. Kuten Effie Trinket sanoo, "Olkoon onni teille myötäinen."
 Mitä mieltä olette, olisiko Trevor Donovanista Finnick Odairiksi?

Lähde

4 kommenttia:

  1. Herranen aika, ei mitään Zac Efronia Finnickiks ! ): hyihyi. Ei Trevor ehkä ensimmäisenä mun mieleen tuu kun Finnickiä ajattelen (jumaloin, palvon, ihailen, kuolaan? :D), mutta ei tullut Joshkaan mieleen heti kun Peetaa kuolasin. Ja nyt oon ihan rakastunut? Näin ollen oon enemmän Trevorin kannalla, kun jonkun Zac Efronin, sitä en tulis kuolaamaan, vaikka kuin Finnickiä näyttelis :----D

    VastaaPoista
  2. Eiks myös Robert pattinson oo haaveillu ton roolin perää? No, mutta kuitenkin, kukaan näistä ehdokkaista ei sopis siihen. Ne ei oo tarpeeks.. haluttavia? Nojaa, toivottavasti näuyttelijän valitsijat ei munaa tätä hahmoa koska muuten fiilis Finnicistä menee aika pahasti. :I

    VastaaPoista
  3. Meitsi // En olekaan kuullut, että Robert Pattinson olis roolin perään. Mä luotan leffan tekijöihen, kyllä ne osaa valita rooleihin oikeet henkilöt, niin kuin viimeksikin.

    VastaaPoista
  4. Ei musta mikään noista.. Tai no, vähiten Zac Efron D:

    VastaaPoista