tiistai 28. kesäkuuta 2011

Lenny Kravitzin Nälkäpeli-aiheinen haastattelu

Promotessaan uutta albumiaan Black and White America Lenny Kravitz (Cinna) puhui CNN:n kanssa myös Nälkäpelistä, haastattelun suomennos alla.

CNN: Olen Katniss-fani, tietysti, mutta Cinna tuntuu sarjan sydämeltä.
Kravitz: Hassua, monet sanovat niin. Miksi sinä sanot niin?
CNN: Koska hän vahtii Katnissin selustaa. Hän on todella tukea antava, mutta hän on myös tosi kumouksellinen.
Kravitz: Juuri siksi Gary Ross soitti minulle: koska hän sanoi nähneensä Preciouksen ja hän piti siitä, kuinka näyttelin hahmoa. Se ei ole sama rooli, mutta vaikutelma on saman tyylinen, koska hän [Nurse John] oli vain tukivoimaa Precioukselle.
CNN: Oletko nähnyt luonnoksia puvuista tai mitään sellaista?
Kravitz: En mitään! En mitään! Siksi olen yhtä utelias kuin sinä.
CNN: Mutta Cinna ei ole hullun näköinen. Hän pukeutuu mustaan ja hänellä on kultainen silmien rajaus.
Kravitz: Hän on ovela, eikö?
CNN: Oletko tavannut Jennifer Lawrencen?
Kravitz: Kyllä, oikeastaan tunnen hänet, koska hän teki X-Men: First Classia tyttäreni kanssa, joten hän vietti paljon aikaa talossani Pariisissa, kun he kuvasivat Lontoossa. Se oli toinen syy, miksi valita minut rooliin: [Ross] sanoi "kuulin, että Jennifer oli talossasi koko kesän ja että pidit huolta nuorista ja he kokkasivat". Minulla oli koko näyttelijäkaarti, kuusi tai seitsemän nuorta talossani, joten opin tuntemaan heidät kaikki ennen kuin olin edes nähnyt heitä toiminnassa. Jenniferistä ja minusta tuli kavereita. Hän on todella suloinen. Ja sitten näin hänet Winter's Bonessa ja olin ihan "Oh, wow. Tämä on oikea tyttö."
CNN: Nälkäpelin casting on ollut niin odotettu ja kiistanalainen...
Kravitz: Minä en nähnyt mitään online-materiaalia, mutta, joo, fanit eivät leiki. Mitä mieltä olet Woodysta [Harrelson] Haymitchina?
CNN: Rakastan sitä!
Kravitz: Se on hienoa, eikö?
CNN: Valitut näyttelijät ovat olleet mahtavia, mutta myös todella odottamattomia.
Kravitz: Tiedän, minä olin odottamaton! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti