torstai 19. toukokuuta 2011

Jennifer Lawrence Katnissina -kuva ja haastattelu


Kuva, jonka julkaisimme eilen osoittautui aidoksi, kun EW.com julkaisi sen omilla sivuillaan. Muita kuvia ei sivuilla ainakaan vielä julkaistu, mutta osa Jenniferin haastattelua julkaistiin ja alla suomennettuna sen tärkeimmät osat:
Lawrence kuvaa hänen ensimmäistä tapaamistaan Rossin kanssa talvella  Oscar-kauden huipulla:  "Hän kysyi millainen kokemus se oli," hän muistelee, "ja  minä vain vähän avauduin ja sanoin , 'Tunnen itseni räsynukeksi. Hius- ja meikkitaiteilijat tulevat talooni joka päivä ja pistävät minut uusiin, epämukaviin, outoihin asuihin ja kalliisiin kenkiin ja minä olen vain hiljaa ja nostan käteni, jotta he saavat mekon ylleni, ja mutristan huuliani, kun heidän täytyy laittaa minulle huulipunaa.' Ja me molemmat aloimme nauraa, koska se oli juuri kuin Katniss Capitolissa. Hän on tyttö, joka on äkillisesti työnnetty kuuluisuuteen. Tiedän miltä tuntuu, kun on kaikki tämä kiihtymys ympärillä ja minustaa tuntuu, että 'Oi, ei, minä en kuulu tänne.'"
Kun Lawrencelle tarjottiin roolia, hän kuvailee vastausteen riemun sekamelskaksi - ja epätoivoiseksi huoleksi, "Tiesin, että niin pian kuin sanoisin kyllä, elämäni muuttuisi," hän sanoo. "Ja minä kävelin ympäriinsä koko päivän miettien, 'Ei ole liian myöhäistä, voisin vielä mennä takaisin ja tehdä riippumattomia rooleja, en ole vielä sanonut kyllä, ei ole liian myöhäistä."
Mutta kuka voi kääntää selkänsä Katnissille? "Rakastan tätä tarinaa," hän sanoo, "ja jos olisin sanonut ei, olisin katunut sitä joka päivä." Virallisen sopimuksen jälkeen itse Suzanne Collins soitti ja tarjosi Lawrencelle sydämmellisimmät onnittelunsa. "Kun sanoit kyllä, minusta tuntui kuin maailma olisi nostettu harteiltani" kirjailija kertoi hänelle. 
Uusin Entertanment Weekly, jossa Jenniferin kuvat ja haastattelu ovat julkaistaan huomenna 20.5. Yhdysvalloissa, joten ehkä näemme sitten lisää kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti