lauantai 21. toukokuuta 2011

Jennifer Lawrence: "Josh ja minä olemme molemmat hulluja!"


Yllä olevan videon voi katsoa myös täältä. Myös tässä haastattelussa puhutaan X-Menistä ja Nälkäpelistä. Nälkäpeli-osuus alkaa videossa noin kohdassa 3:30 ja kestää siitä loppuun asti. Alla suomennettuna haastattelun Nälkäpeli-osa. Käännös ei ole täysin sanatarkka, mutta pääpiirteittäin kaiken pitäisi selvitä!
Haastattelija: Mikä Nälkäpelissä sai sinut vastaamaan "kyllä"?
Jennifer: Olin kirjojen suuri fani, mielestäni tarina on ilmiömäinen. Mielestäni se on ruma totuus maailmastamme ja mielenkiintoinen vaikutelma historian toistamisesta itseään. Ja brutaalisuus, jota meissä kaikissa on, ajattelin vain, että se on kiehtova ja olin todella innoissani kuullessani, että siitä tehdään elokuva.
Näetkö jotain yhtäläisyyksiä sinun ja hahmon välillä?
Kyllä, kun luin kuinka hän oli matkalla Capitoliin, minulla on välillä samanlainen tunne, kun laitetaan kaikkia näitä asuja ja liikun ympäriinsä ja sanon asioita, joita muut haluavat minun sanovan. Paljonkin joskus.
Kuinka harjoitukset menevät? Ampuminen?
Harjoitteleminen on fantastista, tunnen itseni [jack maniksi?], jollainen jokainen 20-vuotias tyttö haluaa olla. Ja, kyllä, toiminta ja harjoitteleminen on hienoa. Näyttelijäkaarti on fantastinen, minä todella rakastan Liamia ja Joshia, he ovat mahtavia.
Niin, Liam ja Josh, mitä te teette, kun ette harjoittele?
Josh ja minä olemme molemmat hulluja ja on todella hyvä, että meillä on  ympärillä muita ihmisiä, jotka eivät ole hulluja ja  saavat meidät rauhoittumaan vähän, mutta kun Josh ja minä olemme yhdessä, olemme todella tökeröitä. Josh ja minä olimme katsomassa jotain ohjelmaa krokotiileista, ja sitten aloimme huutaa Avatarista [James Cameronin ohjaamasta elokuvasta] ja siitä, kuinka järkyttävää oli, ettemme voisi elää Pandorassa, emmekä voisi olla Avatareja, ei väliä kuinka kovasti yrittäisimme ja huusimme keuhkojemme täydeltä, ja ennen kuin tajusinkaan Liam juoksi sisään ja huusi "ONKO TEILLÄ KAIKKI KUNNOSSA?" ja me olimme molemmat todella järkyttyneitä ja peitimme kasvomme kaiken "RUUAHHH AVATAR!!!" huudon takia.
Oliko tuo australialainen aksentti? [tarkoittaa Jenniferin Liamin imitoimista, Liam on kotoisin Australiasta]
Sen oli tarkoitus olla!
Mikä hahmosi näyttelemisessä tulee olemaan sinulle suurin haaste?
Hän on nuori 16-vuotias tyttö, mutta hän on myös 16-vuotias tyttö, joka elää elämää, jollaista muilla 16-vuotiailla tytöillä ei ole. Siis meidän elinaikana. Hänessä on syvyyttä, jota jokaisella hänen ikäisellään voi olla, se on jonkinlaista tasapainoa. Hän on vanhempi kuin 16, mutta hän ei ole.
Pitäisikö ihmisten, jotka eivät ole lukeneet kirjaa mielestäsi lukea se ennen elokuvaa?
Kyllä.
Mikä siinä on, että rakastat niin paljon itse kirjoja?
No, rakastan tarinan ideaa, teksti on ilmiömäistä, hänen dialogiansa ovat hyviä. Minä henkilökohtaisesti pidän kirjojen lukemisesta käsikirjoituksen kanssa.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti