sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Video: Sam Claflin toivoo Nälkäpeleille esiosia

Promotessaan uutta elokuvaansa Kerro minulle jotain hyvää Sam Claflin antoi E! News'lle haastattelun, jossa hän puhui Nälkäpeli-elokuvien esiosan mahdollisuudesta ja kertoi asiasta oman mielipiteensä.

"Hieno asia, jonka Suzanne Collins teki, oli luoda maailma, josta ihmiset haluavat oppia lisää ja minusta esiosia olisi ehdottomasti mahdollista tehdä. Minusta tarinassa on niin monia mehukkaita elementtejä, sellaisia, joista ihmiset haluavat tietää enemmän, minusta olisi mielenkiintoista kertoa miten Nälkäpeli alunperin sai alkunsa. Entä mitä tapahtuu seuraavaksi? Nähtäisiinkö Woody Harrelsonin hahmo omassa pelissään? Minusta se on todella jotakin, mitä voitaisiin tehdä. Toivon, että jos he tekevät...tarkoitan, periaattessa on vain yksi ihminen, joka voi tehdä päätöksen on Suzanne ja se on kiinni hänestä.Mutta materiaalia ehdottomasti riittäisi."

1 kommentti:

  1. Mä oon tykänny tosi paljon Twilightin semmosesta kootusta kirjasta missä on hahmoista taustatietoa, ni olis tosi kiva jos tommonnen leffa ja kirja tulis. En tiiä miks, mun MJ2:n yks mun suosikki kohdista oli se, kun Finnick kerto Snow ruusujen tarinan. Muutenkin tykkään aina noista kohista, missä kerrotaan syy siihen miksi asiat on näin. Ja toki olis kiva nähä Haymitch areenalla :D

    VastaaPoista