sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Jennifer Lawrence puhuu BAFTA-voitostaan ja Oscareista


Deadlinen uudessa haastattelussa Jennifer Lawrence kertoo, miten hän sai tietää voittaneensa BAFTA:n ja hieman ajatuksiaan Oscareista.
BAFTA:n voittamisesta
"Oh, se oli suuri yllätys", hän kertoi minulle, kun hän piti muutaman minuutin taukoa kuvauksista. "En muistanut, että BAFTAt pidettiin sinä päivänä. En todellakaan ajatellut, että voittaisin palkinnon, joten jätin sen pois mielestäni", hän sanoi. "Joten siellä minä olin, keskenkaiken kun minua maalattiin siniseksi joku sanoi, 'Voitit juuri BAFTA:n"' ja minä sanoin, 'Oh, painu v*ttuun!' Ja sitten selvisi, että hän oli tosissaan."
Oscareista
"Ha! Oletko nähnyt viimeisimmän Oscar-hetkeni? Pidin itseni aisoissa niin hyvin. Mielestäni on tosi epäreilua pistää ihminen puhumaan koko maailman edessä sellaisella hetkellä, koska se on niin ylivoimaista. Se oli pelottavaa ja mitä kadun nyt on se, etten tehnyt sitä, mitä pitäisi eli pitäisi olla muutama sana valmiina, edes jotakin, mitä voit sanoa tai edes joku idea, jos nimesi sanotaan. Joka kerta siellä ollessani, tunnen itseni niin ahdistuneeksi etten voi ajatella asiaa. Sitten kun he kutsuivat minua, nousin lavalle ja toivotin hyvää syntymäpäivää Amourin Emmanuelle Rivalle ja kävelin pois kiittämättä Davidiä (O. Russell) ja Harvey Weinsteinia."
Hän tyrmää mielikuvani siitä, että hänen puheensa, mukaan lukien portaissa kompurointi, oli viehättävä. "Se näytti siltä kuin olisin ollut humalassa", hän sanoi. "Minä kuitenkin opin, etten anna mekon keräytyä eteeni, kun kävelen ylös portaita."
Haastattelussa Jennifer ja ohjaaja David O. Russell puhuvat vielä American Hustlessa työskentelystä. Koko haastattelu löytyy täältä.

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti