tiistai 9. huhtikuuta 2013

Elena Sanchez puhuu roolistaan Ceceliana


Desde Hollywood on haastatellut Elena Sanchezia, joka näyttelee Vihan liekeissä Vyöhykkeen 8 voittajaa ja tribuuttia Ceceliaa. Hän kertoo mm. millaista roolin saaminen ja sen näytteleminen oli.
Miten reagoit, kun sinulle selvisi, että sinut oli valittu näyttelemään Vihan liekeissä?
Ollakseni rehellinen, en tosissani uskonut sitä ennen ensimmäistä päivääni kuvauspaikalla. Kun minulle soitettiin, viiden minuutin hyperventiloinnin jälkeen sanoin itselleni, etten saisi innostua liikaa. Tällä alalla tulee vastaan paljon pettymyksiä. Ajattelin jatkuvasti, että he olivat tehneet jonkinlaisen virheen ja aikoivat etsiä jonkun muun!
Millä tavoilla voit samaistua Ceceliaan, hahmoosi?
Koska Cecelia mainitaan kirjassa vain muutaman kerran, hänen rakkaudestaan lapsiinsa, jotka viedään pois häneltä, kun hänet valitaan Nälkäpeliin, tulee tavallaan määrittävä ominaisuus. Minun ei ole koskaan tarvinnut tehdä sellaista uhrausta, mutta ihmisten, maailman elämän rakastaminen on yksi tärkeimmistä filosofioista, joiden mukaan elän. Yritin samaistua häneen ajattelemalla, millaista olisi luopua joistain elämäni tärkeimmistä asioista tietäen kuitenkin, että tekisin sen suuremman tarkoituksen vuoksi.
Miten vakituiset näyttelijät toivottivat uuden tulokkaan, kuten sinut, tervetulleeksi?
Kaikissa elokuvissa, joissa olen ollut, minulla on ollut kunnia työskennellä ihmisten kanssa, jotka ovat hyvin lahjakkaita ja ovat olleet alalla vuosia, elleivät vuosikymmeniä. Joka päivä kuvauspaikalla on kuin olisin luokkahuoneessa, opin heiltä niin paljon. En ole kertaakaan kohdannut ketään, joka ei olisi ottanut minua hyvin vastaan. Olen ollut hyvin siunattu.
Miten hyvin Elena Sanchez pärjäisi Nälkäpelin kaltaisessa tapahtumassa?
No, kaikki riippuisi vastustajistani. Mutta pitäkää varanne! Osaan kiivetä juttujen päälle, heilauttaa itseni puista ja tehdä voltteja... JA olen hionut ninja-taitojani!
 Loput haastattelusta englanniksi Desde Hollywoodissa.

Lähde

1 kommentti:

  1. eka virallinen kuva julkaistu!! https://pbs.twimg.com/media/BHgIzosCEAA1-iS.jpg:large

    VastaaPoista