tiistai 30. elokuuta 2011

Lenny Kravitz puhuu Nälkäpelistä

USA Today ja Okay Player kysyivät haastatteluissaan muutaman kysymyksen Lenny Kravitzilta liittyen Nälkäpeliin ja Cinnaan.
USA Today: Entinen lapsinäyttelijä Kravitz nähdään seuraavaksi Nälkäpelissä (ulkona 23. maalikuuta). "Näyttelen hahmoa nimeltä Cinna, joka on kuin huolehtiva Svengali(?). Se, mitä rakastan näyttelemisessä, on ettei sillä ole mitään tekemistä kanssani; se on ohjaajan näkemyksen tuomista esille. Se on kuin julkaisu. Olen iloinen, että se on tullut takaisin osaksi elämääni.
Okay Player: 
Sinun täytyy olla hyvin hektinen tehdessäsi haastatteluja uudesta albumistasi?
Kyllä olen ollut - ja olen ollut harjoittelemassa kiertuetta varten ja kuvaamassa Nälkäpeliä, kaikkea samaan aikaan, joten...
Kerro minulle vähän Nälkäpelistä.
Siitä tulee mahtava elokuva, tarkoitan kirjan lukemisen jälkeen, ja nyt nähdessäni sen heräävän henkiin, se on aika fantastista. Upea näyttelijäkaarti, ohjaaja on mahtava... ja rento ja äärimmäisen taitava. Olen todella iloinen ollessani osa sitä.
 Olitko tarpeeksi innoissasi Nälkäpelistä, että siitä tuli ideoita levytykseen?
Ei, aloitin Nälkäpelin vasta pari viikkoa sitten, albumi oli silloin jo tehty.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti