keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Vihan liekkien ja Matkijanärhi osa 1:n markkinoinnille ehdokkuuksia Key Art Awardseissa

The Hollywood Reporterin Key Art Awards kunnioittaa vuosittain Hollywoodin parhaita elokuva-, TV- ja pelimarkkinointtikampanjoita ja Nälkäpeli-sarja keräsi tänä vuonna kasapäin ehdokkuuksia!

Vihan liekkien Blu-raytä mainostanut TV-spot "Remember" (alla) on ehdolla "Paras audio/visual"-kategoriassa.


Lionsgaten yhteistyö Covergirlin kanssa Capitol Collectionin markkinoinnissa on ehdolla yhteistyö-kategoriassa.


Vihan liekit on ehdolla myös parhaaksi markkinointikampanjaksi kokonaisuudessaan! Tässä on Lionsgaten koostevideo upeasta kampanjasta:


Matkijanärhi osa 1 on huomioitu "Digital/Social"-kategoriassa Watson/DG:n The Capitol.pn:n ja The Hunger Games Explorerin parissa tekemän työn ansiosta.

Lisäksi Ignitionin tiimi, joka on tehnyt tähän mennessä kaikki koko Nälkäpeli-sarjan viralliset julisteet on ehdolla sekä Vihan liekkien että Matkijanärhi osa 1:n julisteista - ehdolla ovat Vihan liekkien IMAX-juliste (alla vasemmalla), Matkijanärhi osa 1:n "Vyöhykkeiden sankarit"-julistesarja ja "Snow Propaganda"-juliste (alla oikealla).


Voittajat julistetaan 23. lokakuuta - pidetään peukkuja Lionsgatelle, sillä nämä kampanjat kyllä palkintonsa ansaitsisivat! Ja en tiedä teistä, mutta itse markkinoinnin opiskelijana katsoin nuo koostevideot aivan innoissani ja iho kananlihalla. Kun koulussa opetettaisiin käyttäen näitä esimerkkeinä, olisin aina taatusti hereillä. :D

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti