tiistai 29. syyskuuta 2015

Matkijanärhi osa 1:n & 2:n markkinointikampanjoille 12 CLIO Key Art Awards-ehdokkuutta

CLIO Key Art Awardsit kunnioittavat joka vuosi elokuva-, TV- ja pelialan markkinoinnin ammattilaisia ja tämän vuoden ehdokkaat on nyt julkaistu. Matkijanärhi-elokuvien kampanjat saivat yhteensä peräti 12 ehdokkuutta!

Matkijanärhi osa 2:sta ehdolla ovat:

"Remember" teaser (Trailer Park/Gortsby)


"Stand With Us" Vyöhykkeen 13 propo (Trailer Park)


"Stand With The Mockingjay" liikkuva juliste (Trailer Park)


Liikkuva teaserjuliste (Tim Palen/Gortsby)


"Down With The Capitol" teaserjuliste nro. 2 (Tim Palen/LA Associates)


Ja Matkijanärhi osa 1:stä:



Some-kampanja (Digital Media Management)


"Voice" Home Media TV Spot (Aspect)



"Hanging Tree Remix" Home Media TV Spot (Outpost Media)
videota ei upotettavissa


Capitol TV (Watson DG)

"Our Leader The Mockingjay" mobiilisovellus (Trigger Media)

Onnittelut ehdokkuuksista Lionsgaten markkinointitiimille sekä kaikille suluissa mainituille tekijöille! Toivotaan, että palkintoja ropisee! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti